2017.07.26.
Üres pozíció: Adminisztratív / pénzügyi asszisztens


Budapesti, digitális technológiával és szórakoztató elektronikával foglalkozó szaküzlet adminisztratív / pénzügyi asszisztenst keres teljes munkaidőbe.

Feladatai
- általános irodai teendők
- számlák kezelése
- kapcsolattartás a pénzüggyel
- árajánlatok, pályázatok készítése
- kapcsolattartás a partnerekkel
- céges levelezés kezelése

Elvárások
- középfokú végzettség
- minimum 1 év releváns irodai tapasztalat
- gyakorlati számítógépes ismeretek (Windows, MS Office, Word és Excel, stb.)
- jó kommunikációs készség
- lojalitás
- rugalmasság
- precizitás

Előnyt jelent
- gyakorlati idegennyelv-ismeret (angol, német)
- Octopus vagy más vállalatirányítási rendszer ismerete

Amit kínálunk
- teljes munkaidős, határozatlan idejű állás
- fix jövedelem
- fiatal, lendületes és támogató csapat

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk szíves pályázatát a e-mail címre.
Jelentkezéskor kérjük, hogy fényképes önéletrajzához csatoljon legfeljebb egy oldal terjedelmű motivációs levelet, amely tartalmazza nettó fizetési igényét is. Ennek hiányában pályázatát sajnos nem áll módunkban elfogadni.
További kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal a már említett e-mail címen.

Top Termékek