Garancia és szerviz


Termékeinket a hivatalos magyarországi márkaképviseletektől szerezzük be, így a képviseletek biztosítják Önnek a részletes felhasználói kézikönyvet és a garantált minőségű szakszerviz hálózatot.
 
A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség állásfoglalásai
 
Nem hozható forgalomba az a termék, amelyet a szükséges magyar nyelvű vásárlási tájékoztatóval nem láttak el.

Magyar nyelvű használati útmutató:
A jogszabályban előírt termékeknél az idegen nyelvűvel azonos tartalmú magyar nyelvű használati útmutatót kell a fogyasztók számára biztosítani. Nem fogadható el az a magyar nyelvű pár soros útmutató, melynek idegen nyelvű változata jóval több oldalszámú a magyar nyelvű útmutatónál. Nem elég tehát egy rövidített változatot készíteni az idegen nyelvű útmutató alapján és a többit a vásárló találja ki.

A jótállásról és a szavatosságról:
A jótállás keretében az eladó arra vállal kötelezettséget, hogy a jogszabályban vagy az általa meghatározott idő alatt a termék hibátlanul fog működni. Csak akkor mentesül a felelősség alól, ha bizonyítani tudja, hogy a vásárló rendellenesen használta a terméket, illetve a termék valamilyen külső behatás következtében romlott el.

A termék cseréje
Ha a termék a vásárlásától számított 3 napon belül meghibásodott, a vásárló kívánságára azt azonos típusú új termékre kell kicserélni. Ha cserére nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy a vételárkülönbözet elszámolása mellett más típusú terméket kell részére kiadni. Ezt a fogyasztó dönti el.

Fontos!
A 3 napos cseregarancia nem a termék azonnali cseréjét jelenti, hanem a termék javítás nélküli cseréjét. Egyes esetekben nem dönthető el azonnal egyértelműen, hogy a termék valóban hibás, vagy sem. Ezekben az esetekben a cseréhez a szakszerviz szakvéleményére van szükség, így jegyzőkönyv ellenében a termék átvételre kerül. Amennyiben a készülék valóban hibás, abban az esetben nem megjavításra kerül, hanem egy új készüléket biztosítunk helyette.

A hibás termékek átvétele az üzleteinkben történik, az odaszállítás költsége a vásárlót terheli.

Ha a hiba 72 órán túl jelentkezik:
Forduljon a jótállási jegyen megjelölt szakszervizek egyikéhez.
Nem kijelölt szervizhez ne forduljon, mert tevékenysége idegen beavatkozásnak minősül és a jótállás megszűnését eredményezheti.



 
 
Vásároljon 3 vagy 5 év kiterjesztett DigitCam Extra Garanciát és élvezze a biztonságot a gyári garanciaidőn túl is!

Terméktájékoztató a PLUSZGARANCIA szolgáltatásról (3 vagy 5 év)
Mit kell tennie, ha készüléke garanciája mindössze 1 évig tart és ezután nem szeretne súlyos összegeket költeni a javítására? A MEGOLDÁS: PLUSZGARANCIA amely megvásárolható a készülék vásárlási napjától számított 11 hónapig.

Vásároljon nálunk bármilyen, elektromos hálózatról működtethető készülékére kiterjesztett garanciát a vásárlástól számított 3 vagy 5 év időtartamra!
Az általunk forgalmazott kiterjesztett garancia feltételei megegyeznek a vonatkozó rendeletek szerinti kötelező jótállás feltételeivel!